fiziologija nedostajanja

31/10; 04:02

duhovi noćas hodaju zemljom

ne bi mi smetalo da se pojaviš makar na trenutak

možda bih se konačno uverila da me namerno progoniš

2/11; 01:59

danas u meksiku slave dia de los muertos

ovo je tvoja šansa da me uhvatiš za zglob na nozi dok budem

šetala po groblju sa cvećem u kosi

9/11; 19:28

tek sad razumem zašto uvek govoriš da je

kretanje zemlje oko sunca jedina revolucija koja

nije uspela da pojede svoju decu

16/11; 08:45

giljotina je poslednji put upotrebljena iste godine kada je

izašao prvi star wars film

185 godina humane smrti uništeno je jednom eksplozijom

pobunjenici, baš kao ni mi, nikada nisu naučili

da se smire

23/11; 02:23

nedeljom ujutru mislim koliko želim da mi kažeš da

više ne želiš da budeš apatrid i da si shvatio koliko bi bilo lepo

imati kome da se vratiš

30/11; 14:58

na koži tvojih leđa brajevom azbukom zapisano je da smo

umrli onoliko sami koliko smo i živeli

sreća naša pa će koža uskoro istruliti i ostaviti kostima da ćute

niko neće saznati koliko smo zapravo

bili tužni

1/12; 00:01

ponekad sanjam kako živimo na cveću i cigarama

ne plašeći se više da će trnje ruža koje žvaćemo

iskidati naše jednjake i ispuniti nam usta krvlju koju smo

zaboravili da progutamo

1/12; 00:02

nisam sigurna da li mi još uvek nedostaješ

1/12: 00:03

javi se

Leave a comment